Klachtenregeling

Klachtenregeling IZA Accountants B.V.
IZA Accountants hecht tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.

Melden van uw klacht
U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk melden.

Mondeling
Via telefoonnummer 030-6345660. U wordt doorverbonden naar de juiste persoon.

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost.
Als de klacht een medewerker betreft dan heeft het de voorkeur dat u eerst met deze medewerker tot een oplossing probeert te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen dan kunt u contact opnemen met de heer J.M. Leeuwis.

Schriftelijk
Via onze website door het invullen van het klachtenformulier of via e-mail info@iza-accountants.nl.

Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich niet voor een gesprek dan kunt u de klacht schriftelijk indienen.

Procedure
De heer J.M. Leeuwis zal uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met u en andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Binnen 1 week na ontvangst van de klacht wordt de ontvangst van de klacht aan u bevestigd. In de meeste gevallen zal hij ook contact met u opnemen over de verdere procedure, maar ook kan hij om een nadere toelichting of informatie op de klacht vragen. Doelstelling is om de klacht binnen vier weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de redenen daarvan geïnformeerd alsmede over het verdere verloop van de procedure. Na afhandeling van uw klacht krijgt u een schriftelijke inhoudelijke reactie van ons.

Mede in verband met beroepsreglementering zullen wij alle aspecten ten aanzien van uw klacht worden vastgelegd. Er zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw klacht wordt u daarom gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te tekenen.

Tot slot
U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste beste doen om maatregelen te nemen om herhaling van het desbetreffende probleem te voorkomen of minstens te minimaliseren.
Klachtenformulier

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van je klacht vragen wij je klacht zo concreet mogelijk te omschrijven:

Wat is de aard en de omvang van het probleem?
Wat en/of wie betreft het?
Hoe lang speelt het al?
Heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?

Klachtenformulier

Share by: